Βούλγαροι πίσω από τηλεφωνική απάτη με υποτιθέμενη...
Κρούσματα τηλεφωνικής απάτης με θύματα ηλικιωμένους και πρόσχημα την υποτιθέμενη εμπλοκή συγγενικών τους προσώπων σε τροχαία ατυχήματα, εξιχνίασαν οι αστυνομικές αρχές της Θεσσαλονίκης.
Ο Πειραιάς είναι πόλη, τμήμα του Πολεοδομικού Συγκροτήματος Αθηνών-Πειραιώς, «η τρίτη πόλη της Ελλάδας μετά την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη» με δική της περιφερειακή αστική ζώνη, και έδρα του σημαντικότερου λιμανιού της Ελλάδας. Ο Δήμος Πειραιώς, έχει σύμφωνα με την Απογραφή του 2011 έκταση 10,9 τ. χμ. και πληθυσμό 163.688 κατοίκους. Η ευρύτερη περιοχή του Πειραιά συγκροτεί την Περιφερειακή Ενότητα Πειραιώς, η οποία συνίσταται από τον ομώνυμο δήμο και... Προβολή περισσότερων τέσσερις ακόμη δήμους, με συνολικό πληθυσμό 448.997 κατοίκους και έκταση 50,4 τ.χμ. Καταλαμβάνει το νοτιοδυτικό τμήμα της Περιφέρειας Πρωτευούσης. Το κέντρο του Πειραιά απέχει περίπου 10 χιλιόμετρα από το κέντρο της Αθήνας, της οποίας αποτελεί ιστορικό επίνειο. Ο Πειραιάς στη σύγχρονη εποχή είναι σημαντικό βιομηχανικό και εμπορικό κέντρο της χώρας, αποτελώντας το μεγαλύτερο σε επιβατική κίνηση λιμένα της Ευρώπης, συνδέοντας ακτοπλοϊκά την πρωτεύουσα...
Κρούσματα τηλεφωνικής απάτης με θύματα ηλικιωμένους και πρόσχημα την υποτιθέμενη εμπλοκή συγγενικών τους προσώπων σε τροχαία ατυχήματα, εξιχνίασαν οι αστυνομικές αρχές της Θεσσαλονίκης.
Tο τελευταίο διάστημα ενώσεις, καταναλωτών, όπως το ΙΝΚΑ και η ΕΚΠΟΙΖΩ, δέχονται... βροχή καταγγελιών από πολίτες που διαμαρτύρονται για φουσκωμένους λογαριασμούς κινητής τηλεφωνίας, εξαιτίας του βομβαρδισμού τους με sms από εταιρίες «φαντάσματα».
Η εγγραφή στην υπηρεσία Call Insider είναι δωρεάν. Με τη δημιουργία του λογαριασμού σας θα αποκτήσετε μερικά πλεονεκτήματα:
Επεξεργαζόμαστε και διαγράφουμε σχόλια για τους εξής λόγους:
Κάθε χρήστης έχει τη δυνατότητα να απενεργοποιήσει αμέσως το σχόλιο ώσπου να ασχοληθούν με το σχόλιο οι διαχειριστές. Αρκεί να κάνετε κλικ στο κουμπί Διαγραφή στο μενού που βρίσκεται σε κάθε σχόλιο. Ο χρήστης παραπέμπεται σε μία σύντομη φόρμα όπου μπορεί να περιγράψει σε τι οφείλεται κατά τη γνώμη του ο κίνδυνος του σχολίου. Η επεξεργασία του αιτήματος κρατάει συνήθως μια βδομάδα. Στη συνέχεια, ο χρήστης θα ειδοποιηθεί σχετικά με τη διαχείριση του σχολίου από τους συντονιστές.
Τι εμπειρία έχετε με αυτό τον αριθμό;