Συχνές ερωτήσεις
Γενικές ερωτήσεις
Πόσο καιρό λειτουργεί αυτή η υπηρεσία και για ποιον προορίζεται;
Η υπηρεσία δημιουργήθηκε το 2011 στην Τσεχία. Πρόκειται για διαδικτυακό φόρουμ στο οποίο οι χρήστες μπορούν να μοιραστούν τις εμπειρίες τους με τηλεφωνικούς αριθμούς, ενοχλητικούς (κυρίως τηλεμάρκετινγκ, δημοσκοπήσεις) καθώς και χρήσιμους (π.χ. ταχυμεταφορικές υπηρεσίες, δημόσιες αρχές). Η υπηρεσία προορίζεται για όλους που θέλουν να μάθουν σε ποιον ανήκει ένας τηλεφωνικός αριθμός και αν μπορούν να δεχτούν την κλήση από αυτό τον αριθμό.
Τι μπορούν να μάθουν οι χρήστες για τον αριθμό που καλεί;
Οι χρήστες μπορούν να μάθουν τις αξιολογήσεις άλλων, το ενδιαφέρον για τον τηλεφωνικό αριθμό κατά το τελευταίο έτος και, εφόσον είναι δυνατό, και τον εντοπισμό του τηλεφωνικού αριθμού (σταθερές γραμμές).
Πώς υπολογίζεται η επισκεψιμότητα του τηλεφωνικού αριθμού;
Πρόκειται για τον αριθμό των επισκέψεων της συγκεκριμένης σελίδας. Η πρόσβαση από μία συσκευή προσμετράται μόνο μία φορά την ημέρα. Προσπαθούμε να αποφύγουμε την επίδραση των μηχανών αναζήτησης, άρα πρόκειται για τον αριθμό εμφανίσεων της συγκεκριμένης σελίδας από πραγματικούς επισκέπτες.
Ποιος δημιουργεί τη βάση δεδομένων και πώς διασφαλίζεται η αξιοπιστία των σχολίων;
Η βάση των τηλεφωνικών αριθμών και των σχολίων δημιουργούνται από τους ίδιους τους χρήστες μέσω της ιστοσελίδας.
Τα σχόλια μπορούν να προστίθενται ανώνυμα από τους εγγεγραμμένους χρήστες. Όπως και σε κάθε άλλη συζήτηση, ούτε στην ιστοσελίδα μας μπορούμε να διασφαλίσουμε την απόλυτη αξιοπιστία των σχολίων. Γι’ αυτό διατηρούμε το δικαίωμα διαγραφής του σχολίου ή της συζήτησης σχετικά με τον αριθμό.
Κάθε χρήστης έχει τη δυνατότητα να απενεργοποιήσει αμέσως το σχόλιο ώσπου να ασχοληθούν με το σχόλιο οι διαχειριστές. Αρκεί να κάνετε κλικ στο κουμπί Διαγραφή στο μενού που βρίσκεται σε κάθε σχόλιο. Ο χρήστης παραπέμπεται σε μία σύντομη φόρμα όπου μπορεί να περιγράψει σε τι οφείλεται κατά τη γνώμη του ο κίνδυνος του σχολίου.
Διαχειρίζεται το φόρουμ;
Το φόρουμ είναι μερικά συντονισμένο. Στην ιστοσελίδα προστίθενται χιλιάδες σχόλια κάθε μέρα γι’ αυτό δεν είμαστε ικανοί να τα ελέγξουμε όλα. Ασχολούμαστε κυρίως με τα ύποπτα ή αναφερμένα σχόλια.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της εγγραφής στο Call Insider
Η εγγραφή στην υπηρεσία Call Insider είναι δωρεάν. Με τη δημιουργία του λογαριασμού σας θα αποκτήσετε μερικά πλεονεκτήματα:
- Λιγότερες διαφημίσεις.
- Το ιστορικό αξιολογήσεων με δυνατότητα επεξεργασίας και διαγραφής.
- Δυνατότητα ρύθμισης ειδοποιήσεων όταν κάποιος απαντάει στο σχόλιό σας.
- Όταν προσθέτετε ένα σχόλιο, δε χρειάζεται πλέον να συμπληρώνετε reCaptcha (προστασία από SPAMbot).
- Δυνατότητα προσθήκης περισσότερων σχολίων μέσα σε μια μέρα.
- Πιο εύκολη αναφορά απαράδεκτων σχολίων.
Ερωτήσεις σχετικά με την αξιολόγηση
Το σχόλιό μου εξαφανίστηκε από το φόρουμ ή επεξεργάστηκε. Γιατί;
Επεξεργαζόμαστε και διαγράφουμε σχόλια για τους εξής λόγους:
- Αν λάβουμε την πληροφορία ότι το συγκεκριμένο σχόλιο έχει χαρακτηριστικά παράβασης και η παράβαση αυτή μπορεί να κριθεί βάσει της γενικής ενημέρωσης.
- Λαμβάνουμε την πληροφορία ότι το συγκεκριμένο σχόλιο περιέχει δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα σύμφωνα με το νόμο για την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (GDPR).
- Αν λάβουμε την πληροφορία ότι το συγκεκριμένο σχόλιο είναι χυδαίο ή προσβλητικό.
- Θα λάβουμε το αίτημα της αστυνομίας για τη διαγραφή του σχολίου.
- Θα λάβουμε τη δικαστική απόφαση για τη διαγραφή του σχολίου.
Πώς μπορώ να αναφέρω ένα ελαττωματικό σχόλιο;
Κάθε χρήστης έχει τη δυνατότητα να απενεργοποιήσει αμέσως το σχόλιο ώσπου να ασχοληθούν με το σχόλιο οι διαχειριστές. Αρκεί να κάνετε κλικ στο κουμπί Διαγραφή στο μενού που βρίσκεται σε κάθε σχόλιο. Ο χρήστης παραπέμπεται σε μία σύντομη φόρμα όπου μπορεί να περιγράψει σε τι οφείλεται κατά τη γνώμη του ο κίνδυνος του σχολίου. Η επεξεργασία του αιτήματος κρατάει συνήθως μια βδομάδα. Στη συνέχεια, ο χρήστης θα ειδοποιηθεί σχετικά με τη διαχείριση του σχολίου από τους συντονιστές.
Τι πρέπει να κάνω αν θέλω να διαγράψω ένα σχόλιο σχετικά με έναν τηλεφωνικό αριθμό;
Σε περίπτωση που το σχόλιο περιέχει χυδαιότητες ή ισχυρισμούς που γενικά μπορούν να θεωρούνται ψευδείς, επικοινωνήστε μαζί στο e-mail callinsider.gr @ ή ταχυδρομικώς στη διεύθυνσης:
P.O.Box 272
Kurzova 2222/16
155 00 Πράγα 13
Τσεχική ΔημοκρατίαΣε περίπτωση που είναι γενικά σαφές ότι το σχόλιο δε βασίζεται στην πραγματικότητα ή είναι χυδαίο, θα διαγραφεί. Στις υπόλοιπες περιπτώσεις επικοινωνήστε με την αστυνομία, η οποία πρέπει να ερευνήσει τον παράνομο χαρακτήρα των σχολίων. Ο φορέας εκμετάλλευσης του φόρουμ θα παρέχει την απαραίτητη συνδρομή για την αποσαφήνιση του παράνομου χαρακτήρα των σχολίων. Αν μας καλέσει η αστυνομία ή το δικαστήριο, θα διαγράψουμε τα σχόλια αμέσως.
Το σχόλιο διαγράφηκε αλλά εξακολουθεί να εμφανίζεται στα αποτελέσματα της αναζήτησης. Γιατί;
Η Google και άλλες μηχανές αναζήτησης (Bing, Yandex κτλ.) έχουν τη δική τους μνήμη, άρα δεν εμφανίζουν το απόσπασμα της ιστοσελίδας που ανταποκρίνεται εντελώς στην πραγματικότητα. Ίσως να μεσολαβήσει ένα χρονικό διάστημα πριν ευρετηριάσει η μηχανή αναζήτησης εκ νέου το απόσπασμα της ιστοσελίδες. Αυτό γίνεται συνήθως σε μερικές εβδομάδες, σε εξαιρετικές περιπτώσεις μπορεί να γίνει και σε μερικούς μήνες.
Μπορείτε να μου παράσχετε τη διεύθυνση IP ή κάποιες πληροφορίες για το συγγραφέα του σχολίου;
Νοιαζόμαστε για την ποιότητα του φόρουμ, γι’ αυτό ο στόχος μας είναι στην ιδανική περίπτωση να μη χρειαστούν καθόλου πληροφορίες για τον σχολιαστή. Ωστόσο, στην ιστοσελίδα μπορεί να εμφανιστούν παράνομα σχόλια. Σε τέτοια περίπτωση επικοινωνήστε με την αστυνομία στην οποία θα παρέχουμε την απαραίτητη συνδρομή ώστε να αποσαφηνιστεί η προέλευση των σχολίων.
Η συντριπτική πλειονότητα των σχολίων προστίθεται ανώνυμα. Σε τέτοιες περιπτώσεις δεν έχουμε στη διάθεσή μας ούτε το όνομα ούτε τη διεύθυνση του e-mail του σχολιαστή.
Ποιος ευθύνεται για το περιεχόμενο των σχολίων;
Για το περιεχόμενο των σχολίων ευθύνονται αποκλειστικά οι χρήστες που ανέβασαν το συγκεκριμένο σχόλιο στο φόρουμ. Δημοσιεύοντας το σχόλιο, οι χρήστες δεσμεύονται να τηρούν τους Όρους του σχολιασμού. Αν ειδοποιηθούμε ότι το σχόλιο έχει αποδεδειγμένα παράνομο χαρακτήρα, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να αφαιρέσουμε το σχόλιο το συντομότερο δυνατό.
Διατίθεται το API;
Δυστυχώς, το API δε διατίθεται ούτε σχεδιάζεται στο μέλλον.
Τι να κάνω σε περίπτωση που ο αριθμός μου εμφανίζεται παρά τη θέλησή μου σ’ αυτή την ιστοσελίδα;
Αν διαπιστώσετε ότι στην ιστοσελίδα εμφανίζεται ο τηλεφωνικός αριθμός σας, μπορείτε να ζητήσετε τη διαγραφή του μέσω του e-mail callinsider.gr @ ή ταχυδρομικώς στη διεύθυνση:
P.O.Box 272
Kurzova 2222/16
155 00 Πράγα 13
Τσεχική ΔημοκρατίαΔιατηρούμε το δικαίωμα να σας ζητήσουμε να προσκομίσετε όλα τα δικαιολογητικά που αποδεικνύουν ότι ο τηλεφωνικός αριθμός ανήκει σ’ εσάς.
Πληκτρολόγησα έναν υπαρκτό τηλεφωνικό αριθμό ο οποίος δε δέχτηκε από το σύστημα, επειδή θεωρείται ανύπαρκτος. Τι να κάνω;
Έχετε εισάγει τον αριθμό τηλεφώνου σε λάθος μορφή. Αν νομίζετε ότι έχετε πληκτρολογήσει σωστά τον αριθμό, επικοινωνήστε μαζί μας στο callinsider.gr @ . Θα προσπαθήσουμε να διορθώσουμε το λάθος.
Γιατί κάποια σχόλια είναι κρυμμένα;
Όταν λάβουμε το αίτημα διαγραφής του σχολίου, το σχόλιο κρύβεται αυτόματα μέχρι την οριστική απόφαση. Το κάνουμε για να αφαιρέσουμε το συντομότερο δυνατό τα σχόλια που μπορούν να περιέχουν δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα ή πρόκειται για σχόλιο μίσους.
Γιατί δεν μπορώ να κάνω αναφορά σε ένα σχόλιο;
Σε περίπτωση που η αίτηση διαγραφής του σχολίου θεωρήθηκε αβάσιμη, δεν επιτρέπεται η επανειλημμένη αναφορά στο ίδιο σχόλιο μέχρι την παρέλευση του χρονικού διαστήματος. Εφόσον επιμένετε στη διαγραφή του σχολίου, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του e-mail callinsider.gr @ ή δι’ αλληλογραφίας στη διεύθυνση:
P.O.Box 272
Kurzova 2222/16
155 00 Πράγα 13
Τσεχική ΔημοκρατίαΤι σημαίνει «θεωρημένο προφίλ»;
Οι πληροφορίες σχετικά με τον τηλεφωνικό αριθμό συλλέγονται όχι μόνο από τους χρήστες αλλά και από δημόσιες πηγές. Τέτοιοι αριθμοί ονομάζονται «θεωρημένο προφίλ». Παρόλο που προσπαθούμε να ελέγχουμε τις πληροφορίες και να τις ενημερώνουμε τακτικά, η πληροφορία ενδέχεται να είναι παρωχημένη ή ανακριβής. Αν διαπιστώσετε οποιαδήποτε ανακρίβεια του θεωρημένου προφίλ, παρακαλώ, επικοινωνήστε μαζί μας.