Θεσσαλονίκη: Θύμα τηλεφωνικής απάτης έπεσε...
Καταγγελία για μία ακόμη τηλεφωνική απάτη έγινε στη Θεσσαλονίκη, με θύμα αυτή τη φορά μια 58χρονη, η οποία πείστηκε να δώσει 28.000 ευρώ στους επιτήδειους που επικοινώνησαν μαζί της.
Η Χαλκίδα είναι η πρωτεύουσα και ο κύριος λιμένας της Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας, στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας. Βρίσκεται κτισμένη στις δύο πλευρές του Πορθμού του Ευρίπου, όπου ένα μέρος της καταλαμβάνει τμήμα της νήσου Εύβοιας, το δε άλλο έχει κτιστεί στη Στερεά Ελλάδα. Στην ηπειρωτική πλευρά της, στον λόφο της Κανήθου, δεσπόζει το Οθωμανικό κάστρο του Καράμπαμπα, το οποίο, μαζί με τη Γέφυρα του Ευρίπου και το μοναδικό φαινόμενο αλλαγής της... Προβολή περισσότερων κατεύθυνσης των υδάτων, ανά έξι ώρες και ενδιάμεσα ένα δεκάλεπτο στασιμότητας, αποτελούν τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά γνωρίσματά της. Πρόκειται για ένα πραγματικά πολύ εντυπωσιακό φυσικό φαινόμενο και αποτελεί πόλο έλξης για πολλούς επισκέπτες. Σύμφωνα με την απογραφή του 2011, η Χαλκίδα έχει πληθυσμό 59.125 κατοίκους. Ο Δήμος Χαλκιδέων συστάθηκε το 1835 και συμπεριλάμβανε τη Χαλκίδα, έδρα του Δήμου, καθώς και τους οικισμούς Ανεμόμυλο, Αφράτι,...
Καταγγελία για μία ακόμη τηλεφωνική απάτη έγινε στη Θεσσαλονίκη, με θύμα αυτή τη φορά μια 58χρονη, η οποία πείστηκε να δώσει 28.000 ευρώ στους επιτήδειους που επικοινώνησαν μαζί της.
Υπόθεση, η οποία αφορούσε τηλεφωνική απάτη σε βάρος 71χρονου εξιχνίασε το τμήμα Ασφάλειας Ζακύνθου. Αναλυτικότερα, διαπιστώθηκε ότι ένας 22χρονος την Τρίτη 20 Αυγούστου του 2019, επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον 71χρονο, προσποιούμενος υπάλληλο τράπεζας και με το πρόσχημα της επιστροφής αναδρομικών, τον...
Η εγγραφή στην υπηρεσία Call Insider είναι δωρεάν. Με τη δημιουργία του λογαριασμού σας θα αποκτήσετε μερικά πλεονεκτήματα:
Επεξεργαζόμαστε και διαγράφουμε σχόλια για τους εξής λόγους:
Κάθε χρήστης έχει τη δυνατότητα να απενεργοποιήσει αμέσως το σχόλιο ώσπου να ασχοληθούν με το σχόλιο οι διαχειριστές. Αρκεί να κάνετε κλικ στο κουμπί Διαγραφή στο μενού που βρίσκεται σε κάθε σχόλιο. Ο χρήστης παραπέμπεται σε μία σύντομη φόρμα όπου μπορεί να περιγράψει σε τι οφείλεται κατά τη γνώμη του ο κίνδυνος του σχολίου. Η επεξεργασία του αιτήματος κρατάει συνήθως μια βδομάδα. Στη συνέχεια, ο χρήστης θα ειδοποιηθεί σχετικά με τη διαχείριση του σχολίου από τους συντονιστές.
Τι εμπειρία έχετε με αυτό τον αριθμό;