Προσοχή! Μεγάλη απάτη: Με ένα τηλεφώνημα...
Με ένα τηλεφώνημα... γέμισε τις τσέπες του λεφτά... Ο λόγος για έναν άγνωστο δράστη που κατάφερε να εξαπατήσει έναν ηλικιωμένο που προσποιήθηκε έναν τραπεζικό υπάλληλο.
Η Λέρος είναι νησί στο νοτιοανατολικό άκρο του Αιγαίου στα Δωδεκάνησα, βορειοδυτικά της Καλύμνου, της οποίας αποτελεί συνέχεια. Έχει πληθυσμό 7.917 κατοίκους και έκταση 54 τ.χλμ., με μήκος ακτών που φτάνει τα 71 χλμ., χάρη στον έντονο οριζόντιο διαμελισμό της. Το μεγαλύτερο χωριό έχει πληθυσμό 2.672 και ακολουθεί το Λακκί με 1.990 κατοίκους. Το δημαρχείο και άλλες υπηρεσίες είναι στον Πλάτανο. Η Λέρος είναι ένα από τα ελληνικά νησιά που δεν έχουν... Προβολή περισσότερων επιβαρυνθεί ακόμα από το μαζικό τουρισμό. Η κύρια τουριστική περιοχή της είναι τα Άλιντα, άλλα ενδιαφέροντα χωριά είναι το ψαροχώρι Παντέλι, ο Βρομόλιθος με την παραλία του, η Γούρνα, ο Ξηρόκαμπος, το Παρθένι και ο Μπλεφουτης. Το Κάστρο της Παναγίας, κτισμένο τον ενδέκατο αιώνα, δεσπόζει στο βουνό Απιτίκι πάνω από τον Πλάτανο και ακριβώς απέναντι βρίσκεται το κλειδί το υψηλότερο σημείο του νησιού με πανοραμική θέα. Το πολεμικό μουσείο τής Λέρου βρίσκεται...
Με ένα τηλεφώνημα... γέμισε τις τσέπες του λεφτά... Ο λόγος για έναν άγνωστο δράστη που κατάφερε να εξαπατήσει έναν ηλικιωμένο που προσποιήθηκε έναν τραπεζικό υπάλληλο.
Μπαράζ με απόπειρες τηλεφωνικών εξαπατήσεων σημειώθηκαν την Πέμπτη, από το μεσημέρι κυρίως μέχρι τις απογευματινές ώρες, καθώς και χθες, στην περιοχή της Κυπαρισσίας από δράστες που χρησιμοποιούν το ίδιο ψέμα περί ατυχήματος συγγενικού προσώπου του υποψήφιου θύματός τους και λέγοντας ότι απαιτείται σοβαρό...
Η εγγραφή στην υπηρεσία Call Insider είναι δωρεάν. Με τη δημιουργία του λογαριασμού σας θα αποκτήσετε μερικά πλεονεκτήματα:
Επεξεργαζόμαστε και διαγράφουμε σχόλια για τους εξής λόγους:
Κάθε χρήστης έχει τη δυνατότητα να απενεργοποιήσει αμέσως το σχόλιο ώσπου να ασχοληθούν με το σχόλιο οι διαχειριστές. Αρκεί να κάνετε κλικ στο κουμπί Διαγραφή στο μενού που βρίσκεται σε κάθε σχόλιο. Ο χρήστης παραπέμπεται σε μία σύντομη φόρμα όπου μπορεί να περιγράψει σε τι οφείλεται κατά τη γνώμη του ο κίνδυνος του σχολίου. Η επεξεργασία του αιτήματος κρατάει συνήθως μια βδομάδα. Στη συνέχεια, ο χρήστης θα ειδοποιηθεί σχετικά με τη διαχείριση του σχολίου από τους συντονιστές.
Τι εμπειρία έχετε με αυτό τον αριθμό;