Θεσσαλονίκη: Θύμα τηλεφωνικής απάτης έπεσε...
Καταγγελία για μία ακόμη τηλεφωνική απάτη έγινε στη Θεσσαλονίκη, με θύμα αυτή τη φορά μια 58χρονη, η οποία πείστηκε να δώσει 28.000 ευρώ στους επιτήδειους που επικοινώνησαν μαζί της.
Η Μήλος είναι ηφαιστειακό ελληνικό νησί στο Αιγαίο Πέλαγος, βόρεια του Κρητικού πελάγους. Λέγεται ότι το όνομά του προέρχεται από τη λέξη «βήλος» που εξελίχθηκε σε «μήλος» και σήμαινε «πρόβατο». Κατοικείται από τους προϊστορικούς χρόνους και έχει δώσει σημαντικό μεταλλευτικό πλούτο: οψιδιανό στους προϊστορικούς χρόνους, καολίνη και ποζολανών στους ιστορικούς χρόνους μέχρι τώρα και πρόσφατα μπεντονίτη, περλίτη. Πρωτεύουσα του νησιού είναι η Πλάκα.... Προβολή περισσότερων Η Μήλος έχει σχήμα πετάλου, υπάρχουν πολλές παραλίες και πολλά καταλύματα που καθιστούν τη Μήλο τουριστικό πόλο. Το γνωστό άγαλμα της Αφροδίτης της Μήλου, το οποίο σήμερα βρίσκεται στο μουσείο του Λούβρου βρέθηκε στη Μήλο το 1820 ενώ το αντίγραφο βρίσκεται στο αρχαιολογικό μουσείο της Μήλου στην Πλάκα.
Καταγγελία για μία ακόμη τηλεφωνική απάτη έγινε στη Θεσσαλονίκη, με θύμα αυτή τη φορά μια 58χρονη, η οποία πείστηκε να δώσει 28.000 ευρώ στους επιτήδειους που επικοινώνησαν μαζί της.
Υπόθεση, η οποία αφορούσε τηλεφωνική απάτη σε βάρος 71χρονου εξιχνίασε το τμήμα Ασφάλειας Ζακύνθου. Αναλυτικότερα, διαπιστώθηκε ότι ένας 22χρονος την Τρίτη 20 Αυγούστου του 2019, επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον 71χρονο, προσποιούμενος υπάλληλο τράπεζας και με το πρόσχημα της επιστροφής αναδρομικών, τον...
Η εγγραφή στην υπηρεσία Call Insider είναι δωρεάν. Με τη δημιουργία του λογαριασμού σας θα αποκτήσετε μερικά πλεονεκτήματα:
Επεξεργαζόμαστε και διαγράφουμε σχόλια για τους εξής λόγους:
Κάθε χρήστης έχει τη δυνατότητα να απενεργοποιήσει αμέσως το σχόλιο ώσπου να ασχοληθούν με το σχόλιο οι διαχειριστές. Αρκεί να κάνετε κλικ στο κουμπί Διαγραφή στο μενού που βρίσκεται σε κάθε σχόλιο. Ο χρήστης παραπέμπεται σε μία σύντομη φόρμα όπου μπορεί να περιγράψει σε τι οφείλεται κατά τη γνώμη του ο κίνδυνος του σχολίου. Η επεξεργασία του αιτήματος κρατάει συνήθως μια βδομάδα. Στη συνέχεια, ο χρήστης θα ειδοποιηθεί σχετικά με τη διαχείριση του σχολίου από τους συντονιστές.
Τι εμπειρία έχετε με αυτό τον αριθμό;