Βούλγαροι πίσω από τηλεφωνική απάτη με υποτιθέμενη...
Κρούσματα τηλεφωνικής απάτης με θύματα ηλικιωμένους και πρόσχημα την υποτιθέμενη εμπλοκή συγγενικών τους προσώπων σε τροχαία ατυχήματα, εξιχνίασαν οι αστυνομικές αρχές της Θεσσαλονίκης.
Η Αλεξάνδρεια είναι η 2η μεγαλύτερη πόλη και το κυριότερο λιμάνι της Αιγύπτου. Βρίσκεται στα δυτικά του δέλτα του Νείλου, χτισμένη σε έναν μακρόστενο ισθμό μεταξύ της Μαρεώτιδος λίμνης και της Μεσογείου Θάλασσας. Ανήκει διοικητικά στο Κυβερνείο της Αλεξάνδρειας. Ιδρύθηκε το 331 π.Χ. από τον Αλέξανδρο τον Μέγα και είναι η δεύτερη πρωτεύουσα της σύγχρονης Αιγύπτου μετά το Κάιρο. Κατά την αρχαιότητα υπήρξε το σπουδαιότερο λιμάνι και πρωτεύουσα της χώρας,... Προβολή περισσότερων ενώ στην ακμή της αποτελούσε το μεγαλύτερο οικονομικό κέντρο ολόκληρης της Βόρειας Αφρικής και μία από τις επιφανέστερες εστίες πολιτισμού του κόσμου, διάσημη για τη βιβλιοθήκη και τον Φάρο της, ένα από τα επτά θαύματα του κόσμου, κτισμένο στο ομώνυμο νησί. Η σύγχρονη Αλεξάνδρεια έχει εξελιχτεί σε μεγάλο θαλάσσιο εμπορευματικό κόμβο και εξυπηρετεί περί το 80% των αιγυπτιακών εισαγωγών και εξαγωγών. Είναι επίσης φημισμένος τουριστικός προορισμός...
Κρούσματα τηλεφωνικής απάτης με θύματα ηλικιωμένους και πρόσχημα την υποτιθέμενη εμπλοκή συγγενικών τους προσώπων σε τροχαία ατυχήματα, εξιχνίασαν οι αστυνομικές αρχές της Θεσσαλονίκης.
Tο τελευταίο διάστημα ενώσεις, καταναλωτών, όπως το ΙΝΚΑ και η ΕΚΠΟΙΖΩ, δέχονται... βροχή καταγγελιών από πολίτες που διαμαρτύρονται για φουσκωμένους λογαριασμούς κινητής τηλεφωνίας, εξαιτίας του βομβαρδισμού τους με sms από εταιρίες «φαντάσματα».
Η εγγραφή στην υπηρεσία Call Insider είναι δωρεάν. Με τη δημιουργία του λογαριασμού σας θα αποκτήσετε μερικά πλεονεκτήματα:
Επεξεργαζόμαστε και διαγράφουμε σχόλια για τους εξής λόγους:
Κάθε χρήστης έχει τη δυνατότητα να απενεργοποιήσει αμέσως το σχόλιο ώσπου να ασχοληθούν με το σχόλιο οι διαχειριστές. Αρκεί να κάνετε κλικ στο κουμπί Διαγραφή στο μενού που βρίσκεται σε κάθε σχόλιο. Ο χρήστης παραπέμπεται σε μία σύντομη φόρμα όπου μπορεί να περιγράψει σε τι οφείλεται κατά τη γνώμη του ο κίνδυνος του σχολίου. Η επεξεργασία του αιτήματος κρατάει συνήθως μια βδομάδα. Στη συνέχεια, ο χρήστης θα ειδοποιηθεί σχετικά με τη διαχείριση του σχολίου από τους συντονιστές.
Τι εμπειρία έχετε με αυτό τον αριθμό;