Θεσσαλονίκη: Θύμα τηλεφωνικής απάτης έπεσε...
Καταγγελία για μία ακόμη τηλεφωνική απάτη έγινε στη Θεσσαλονίκη, με θύμα αυτή τη φορά μια 58χρονη, η οποία πείστηκε να δώσει 28.000 ευρώ στους επιτήδειους που επικοινώνησαν μαζί της.
Τα Νέα Μουδανιά είναι πόλη και έδρα του Καλλικρατικού Δήμου Νέας Προποντίδας του νομού Χαλκιδικής. Στην απογραφή του 2011 αριθμούσε 9.342 κατοίκους, κάτι που κάνει τα Νέα Μουδανιά την μεγαλύτερη πληθυσμιακά πόλη της Χαλκιδικής. Η απόστασή τους από τη Θεσσαλονίκη είναι 54 χιλιόμετρα. Οι κάτοικοι ασχολούνται με τις τουριστικές επιχειρήσεις και με την αλιεία. Μαζί με τη Νέα Μηχανιώνα η κωμόπολη αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα αλιευτικά κέντρα στην Κεντρική... Προβολή περισσότερων Μακεδονία. Θέλοντας να δείξουν τη διαχρονική σημασία που έχει το ψάρεμα για τη ζωή τους, οι κάτοικοι ίδρυσαν το 2002 το Μουσείο Παραδοσιακών Σκαφών και Εργαλείων, το οποίο βρίσκεται στο λιμάνι των Νέων Μουδανιών. Η ιχθυόσκαλα της παραλίας είναι μία από τις μεγαλύτερες της Μεσογείου και διακινεί τόνους γαύρου και σαρδέλας, εντός και εκτός Ελλάδας. Τα Νέα Μουδανιά είναι το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο της Χαλκιδικής και ανάμεσα στα εμπορικά καταστήματα...
Καταγγελία για μία ακόμη τηλεφωνική απάτη έγινε στη Θεσσαλονίκη, με θύμα αυτή τη φορά μια 58χρονη, η οποία πείστηκε να δώσει 28.000 ευρώ στους επιτήδειους που επικοινώνησαν μαζί της.
Υπόθεση, η οποία αφορούσε τηλεφωνική απάτη σε βάρος 71χρονου εξιχνίασε το τμήμα Ασφάλειας Ζακύνθου. Αναλυτικότερα, διαπιστώθηκε ότι ένας 22χρονος την Τρίτη 20 Αυγούστου του 2019, επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον 71χρονο, προσποιούμενος υπάλληλο τράπεζας και με το πρόσχημα της επιστροφής αναδρομικών, τον...
Η εγγραφή στην υπηρεσία Call Insider είναι δωρεάν. Με τη δημιουργία του λογαριασμού σας θα αποκτήσετε μερικά πλεονεκτήματα:
Επεξεργαζόμαστε και διαγράφουμε σχόλια για τους εξής λόγους:
Κάθε χρήστης έχει τη δυνατότητα να απενεργοποιήσει αμέσως το σχόλιο ώσπου να ασχοληθούν με το σχόλιο οι διαχειριστές. Αρκεί να κάνετε κλικ στο κουμπί Διαγραφή στο μενού που βρίσκεται σε κάθε σχόλιο. Ο χρήστης παραπέμπεται σε μία σύντομη φόρμα όπου μπορεί να περιγράψει σε τι οφείλεται κατά τη γνώμη του ο κίνδυνος του σχολίου. Η επεξεργασία του αιτήματος κρατάει συνήθως μια βδομάδα. Στη συνέχεια, ο χρήστης θα ειδοποιηθεί σχετικά με τη διαχείριση του σχολίου από τους συντονιστές.
Τι εμπειρία έχετε με αυτό τον αριθμό;