Προσοχή! Μεγάλη απάτη: Με ένα τηλεφώνημα...
Με ένα τηλεφώνημα... γέμισε τις τσέπες του λεφτά... Ο λόγος για έναν άγνωστο δράστη που κατάφερε να εξαπατήσει έναν ηλικιωμένο που προσποιήθηκε έναν τραπεζικό υπάλληλο.
Η Θεσσαλονίκη είναι η δεύτερη μεγαλύτερη σε πληθυσμό πόλη της Ελλάδας και η μεγαλύτερη σε έκταση και πληθυσμό πόλη ολόκληρης της Μακεδονίας. Αποτελεί την έδρα του δήμου Θεσσαλονίκης και την πρωτεύουσα της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης, της μητροπολιτικής περιοχής της Θεσσαλονίκης, καθώς και την έδρα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας - Θράκης. Πολιούχος της πόλης είναι ο Άγιος Δημήτριος. Ιδρύθηκε... Προβολή περισσότερων το 316/5 π.Χ. από τον Μακεδόνα στρατηγό Κάσσανδρο, ο οποίος της έδωσε το όνομα της συζύγου του και ετεροθαλούς αδελφής του Μεγάλου Αλεξάνδρου, Θεσσαλονίκης και προήλθε από τη συνένωση 26 πολιχνών που βρίσκονταν γύρω από τον Θερμαϊκό κόλπο. Τον 2ο π.Χ. αιώνα η πόλη κατακτήθηκε από τους Ρωμαίους και αποτέλεσε έδρα της ρωμαϊκής επαρχίας της Μακεδονίας. Εικάζεται ότι ιδρύθηκε στη θέση της αρχαίας Θέρμης, από όπου πήρε το όνομά του ο Θερμαϊκός κόλπος....
Με ένα τηλεφώνημα... γέμισε τις τσέπες του λεφτά... Ο λόγος για έναν άγνωστο δράστη που κατάφερε να εξαπατήσει έναν ηλικιωμένο που προσποιήθηκε έναν τραπεζικό υπάλληλο.
Μπαράζ με απόπειρες τηλεφωνικών εξαπατήσεων σημειώθηκαν την Πέμπτη, από το μεσημέρι κυρίως μέχρι τις απογευματινές ώρες, καθώς και χθες, στην περιοχή της Κυπαρισσίας από δράστες που χρησιμοποιούν το ίδιο ψέμα περί ατυχήματος συγγενικού προσώπου του υποψήφιου θύματός τους και λέγοντας ότι απαιτείται σοβαρό...
Η εγγραφή στην υπηρεσία Call Insider είναι δωρεάν. Με τη δημιουργία του λογαριασμού σας θα αποκτήσετε μερικά πλεονεκτήματα:
Επεξεργαζόμαστε και διαγράφουμε σχόλια για τους εξής λόγους:
Κάθε χρήστης έχει τη δυνατότητα να απενεργοποιήσει αμέσως το σχόλιο ώσπου να ασχοληθούν με το σχόλιο οι διαχειριστές. Αρκεί να κάνετε κλικ στο κουμπί Διαγραφή στο μενού που βρίσκεται σε κάθε σχόλιο. Ο χρήστης παραπέμπεται σε μία σύντομη φόρμα όπου μπορεί να περιγράψει σε τι οφείλεται κατά τη γνώμη του ο κίνδυνος του σχολίου. Η επεξεργασία του αιτήματος κρατάει συνήθως μια βδομάδα. Στη συνέχεια, ο χρήστης θα ειδοποιηθεί σχετικά με τη διαχείριση του σχολίου από τους συντονιστές.
Τι εμπειρία έχετε με αυτό τον αριθμό;