Θεσσαλονίκη: Θύμα τηλεφωνικής απάτης έπεσε...
Καταγγελία για μία ακόμη τηλεφωνική απάτη έγινε στη Θεσσαλονίκη, με θύμα αυτή τη φορά μια 58χρονη, η οποία πείστηκε να δώσει 28.000 ευρώ στους επιτήδειους που επικοινώνησαν μαζί της.
Η Καστοριά είναι πόλη της Μακεδονίας, έδρα του δήμου Καστοριάς και πρωτεύουσα της Περιφερειακής Ενότητας Καστοριάς στην δυτική Μακεδονία. Ο πραγματικός πληθυσμός της πόλης ανέρχεται στους 20.147 κατοίκους, σύμφωνα με την απογραφή του 2011. Είναι χτισμένη πάνω σε χερσόνησο της λίμνης Ορεστιάδας, σε υψόμετρο 703 μ. από την επιφάνεια της θάλασσας, ανάμεσα στα βουνά Βίτσι και Γράμμο. Περιβάλλεται από τη λίμνη της και συνδέεται με την ξηρά μέσω μιας ευρύτερης... Προβολή περισσότερων λωρίδας γης από επιχωματώσεις, δίνοντας την εντύπωση νησιού. Στην μακραίωνη ιστορία της, μιάμιση χιλιετία από κτίσεως, γνώρισε πολιορκίες και κατακτήσεις από Βουλγάρους, Νορμανδούς και Τούρκους, διατηρώντας όμως μέχρι σήμερα σημαντικό αριθμό βυζαντινών εκκλησιών, κειμηλίων και αρχοντικών ως τεκμήρια της κατά καιρούς ακμής της, λόγω της επιτυχημένης εμπορίας και διακίνησης των γουναρικών σε σημαντικά κέντρα της Ευρώπης.
Καταγγελία για μία ακόμη τηλεφωνική απάτη έγινε στη Θεσσαλονίκη, με θύμα αυτή τη φορά μια 58χρονη, η οποία πείστηκε να δώσει 28.000 ευρώ στους επιτήδειους που επικοινώνησαν μαζί της.
Υπόθεση, η οποία αφορούσε τηλεφωνική απάτη σε βάρος 71χρονου εξιχνίασε το τμήμα Ασφάλειας Ζακύνθου. Αναλυτικότερα, διαπιστώθηκε ότι ένας 22χρονος την Τρίτη 20 Αυγούστου του 2019, επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον 71χρονο, προσποιούμενος υπάλληλο τράπεζας και με το πρόσχημα της επιστροφής αναδρομικών, τον...
Η εγγραφή στην υπηρεσία Call Insider είναι δωρεάν. Με τη δημιουργία του λογαριασμού σας θα αποκτήσετε μερικά πλεονεκτήματα:
Επεξεργαζόμαστε και διαγράφουμε σχόλια για τους εξής λόγους:
Κάθε χρήστης έχει τη δυνατότητα να απενεργοποιήσει αμέσως το σχόλιο ώσπου να ασχοληθούν με το σχόλιο οι διαχειριστές. Αρκεί να κάνετε κλικ στο κουμπί Διαγραφή στο μενού που βρίσκεται σε κάθε σχόλιο. Ο χρήστης παραπέμπεται σε μία σύντομη φόρμα όπου μπορεί να περιγράψει σε τι οφείλεται κατά τη γνώμη του ο κίνδυνος του σχολίου. Η επεξεργασία του αιτήματος κρατάει συνήθως μια βδομάδα. Στη συνέχεια, ο χρήστης θα ειδοποιηθεί σχετικά με τη διαχείριση του σχολίου από τους συντονιστές.
Τι εμπειρία έχετε με αυτό τον αριθμό;