Προσοχή! Μεγάλη απάτη: Με ένα τηλεφώνημα...
Με ένα τηλεφώνημα... γέμισε τις τσέπες του λεφτά... Ο λόγος για έναν άγνωστο δράστη που κατάφερε να εξαπατήσει έναν ηλικιωμένο που προσποιήθηκε έναν τραπεζικό υπάλληλο.
Η Σπάρτη είναι πόλη της Πελοποννήσου και πρωτεύουσα του Νομού Λακωνίας, στην Ελλάδα. Έχει πληθυσμό 16.239 κατοίκους. Η σημερινή Σπάρτη είναι χτισμένη στις ανατολικές υπώρειες του Ταΰγετου, νότια από το κέντρο της αρχαίας ομώνυμης πόλης, κοντά στη δεξιά όχθη του ποταμού Ευρώτα και σε υψόμετρο 210 μ. Η πόλη επανιδρύθηκε μετά την απελευθέρωση της χώρας το 1834, ύστερα από απόφαση του βασιλιά Όθωνα και σε επίσημη τελετή την 1 Ιανουαρίου 1857 έγινε η εγκαθίδρυση... Προβολή περισσότερων των αρχών από το Μυστρά στη νέα πόλη, που ήταν και η πρώτη στην Ελλάδα που χαράχθηκε με πολεοδομικό σχέδιο. Έχει πλατείες και δεντροφυτεμένους δρόμους, μεγάλες πλατείες, νεοκλασικές οικοδομές και πλούσια ύδρευση. Το ένδοξο παρελθόν της και η κοντινή απόσταση από τον πολυθρύλητο Μυστρά τραβούν την προσοχή πολλών επισκεπτών - τουριστών με προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων στο Γύθειο. Από την αρχαία Σπάρτη σώζονται λείψανα από τους ναούς της...
Με ένα τηλεφώνημα... γέμισε τις τσέπες του λεφτά... Ο λόγος για έναν άγνωστο δράστη που κατάφερε να εξαπατήσει έναν ηλικιωμένο που προσποιήθηκε έναν τραπεζικό υπάλληλο.
Μπαράζ με απόπειρες τηλεφωνικών εξαπατήσεων σημειώθηκαν την Πέμπτη, από το μεσημέρι κυρίως μέχρι τις απογευματινές ώρες, καθώς και χθες, στην περιοχή της Κυπαρισσίας από δράστες που χρησιμοποιούν το ίδιο ψέμα περί ατυχήματος συγγενικού προσώπου του υποψήφιου θύματός τους και λέγοντας ότι απαιτείται σοβαρό...
Η εγγραφή στην υπηρεσία Call Insider είναι δωρεάν. Με τη δημιουργία του λογαριασμού σας θα αποκτήσετε μερικά πλεονεκτήματα:
Επεξεργαζόμαστε και διαγράφουμε σχόλια για τους εξής λόγους:
Κάθε χρήστης έχει τη δυνατότητα να απενεργοποιήσει αμέσως το σχόλιο ώσπου να ασχοληθούν με το σχόλιο οι διαχειριστές. Αρκεί να κάνετε κλικ στο κουμπί Διαγραφή στο μενού που βρίσκεται σε κάθε σχόλιο. Ο χρήστης παραπέμπεται σε μία σύντομη φόρμα όπου μπορεί να περιγράψει σε τι οφείλεται κατά τη γνώμη του ο κίνδυνος του σχολίου. Η επεξεργασία του αιτήματος κρατάει συνήθως μια βδομάδα. Στη συνέχεια, ο χρήστης θα ειδοποιηθεί σχετικά με τη διαχείριση του σχολίου από τους συντονιστές.
Τι εμπειρία έχετε με αυτό τον αριθμό;