Θεσσαλονίκη: Θύμα τηλεφωνικής απάτης έπεσε...
Καταγγελία για μία ακόμη τηλεφωνική απάτη έγινε στη Θεσσαλονίκη, με θύμα αυτή τη φορά μια 58χρονη, η οποία πείστηκε να δώσει 28.000 ευρώ στους επιτήδειους που επικοινώνησαν μαζί της.
Το Ναύπλιο ή Ανάπλι είναι πόλη της Πελοποννήσου, πρωτεύουσα της Περιφερειακής Ενότητας Αργολίδας, έδρα του δήμου Ναυπλιέων και ο κυριότερος λιμένας της ανατολικής Πελοποννήσου. Σύμφωνα με την απογραφή του 2011 είχε 14.203 κατοίκους. Έχει χαρακτηριστεί παραδοσιακός οικισμός και υπήρξε πρωτεύουσα του ελληνικού κράτους κατά την περίοδο 1828 - 1833. Το Ναύπλιο είναι γνωστό για το Μπούρτζι, μικρό φρούριο χτισμένο σε νησίδα μέσα στο λιμάνι. Από το 1930... Προβολή περισσότερων το κάστρο μετατράπηκε σε ξενοδοχείο, που λειτουργούσε έως το 1970, φιλοξενώντας πολλές προσωπικότητες. Σήμερα, αποτελεί μαζί με το Παλαμήδι το σήμα -κατατεθέν της πόλης του Ναυπλίου και μπορείς κανείς να μεταβεί με βαρκούλες που βρίσκονται μπροστά στο λιμένα. Η θέα από το Μπούρτζι προς την πόλη, με το εμβληματικό Παλαμήδι είναι απλά μαγευτική. Το Παλαμήδι, είναι ενετικό φρούριο που δεσπόζει στην πόλη, για την Ακροναυπλία, έτερο φρούριο ενετικό, επί...
Καταγγελία για μία ακόμη τηλεφωνική απάτη έγινε στη Θεσσαλονίκη, με θύμα αυτή τη φορά μια 58χρονη, η οποία πείστηκε να δώσει 28.000 ευρώ στους επιτήδειους που επικοινώνησαν μαζί της.
Υπόθεση, η οποία αφορούσε τηλεφωνική απάτη σε βάρος 71χρονου εξιχνίασε το τμήμα Ασφάλειας Ζακύνθου. Αναλυτικότερα, διαπιστώθηκε ότι ένας 22χρονος την Τρίτη 20 Αυγούστου του 2019, επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον 71χρονο, προσποιούμενος υπάλληλο τράπεζας και με το πρόσχημα της επιστροφής αναδρομικών, τον...
Η εγγραφή στην υπηρεσία Call Insider είναι δωρεάν. Με τη δημιουργία του λογαριασμού σας θα αποκτήσετε μερικά πλεονεκτήματα:
Επεξεργαζόμαστε και διαγράφουμε σχόλια για τους εξής λόγους:
Κάθε χρήστης έχει τη δυνατότητα να απενεργοποιήσει αμέσως το σχόλιο ώσπου να ασχοληθούν με το σχόλιο οι διαχειριστές. Αρκεί να κάνετε κλικ στο κουμπί Διαγραφή στο μενού που βρίσκεται σε κάθε σχόλιο. Ο χρήστης παραπέμπεται σε μία σύντομη φόρμα όπου μπορεί να περιγράψει σε τι οφείλεται κατά τη γνώμη του ο κίνδυνος του σχολίου. Η επεξεργασία του αιτήματος κρατάει συνήθως μια βδομάδα. Στη συνέχεια, ο χρήστης θα ειδοποιηθεί σχετικά με τη διαχείριση του σχολίου από τους συντονιστές.
Τι εμπειρία έχετε με αυτό τον αριθμό;